Veilig aangekomen - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Milou Roosmalen - WaarBenJij.nu Veilig aangekomen - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Milou Roosmalen - WaarBenJij.nu

Veilig aangekomen

Blijf op de hoogte en volg Milou

18 Februari 2013 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Even een kort berichtje vanuit Zuid-Afrika!

Zaterdagmiddag heb ik op het vliegveld afscheid genomen van mijn ouders en kon mijn reis naar Zuid-Afrika echt beginnen. Spannend, maar wel leuk! De vlucht is prima gegaan. Ik heb veel films gekeken, muziek geluisterd, veel maaltijden gekregen, een beetje geslapen, mijn Duits kunnen oefenen met de buurvrouw (alleen het deel naar Istanbul) en genoten van het uitzicht.
Maar na 17,5 uur (een half uur eerder dan gepland) ben ik toch veilig aangekomen in Kaapstad! Toen ik uit het vliegtuig stapte, zag ik verderop Loes al op me staan wachten, wat een fijn moment! Nog fijner was het na het ophalen van de bagage, om Loes ook echt een knuffel te kunnen geven :D (en ja, ik heb ook de beloofde knuffels doorgegeven). Daar heb ik heel erg naar uitgekeken. Ik ben nu ECHT in Zuid-Afrika!!

Samen zijn we naar de familie Nel gegaan in Paarl, waar Loes tijdens haar coschap verbleef, en daar zijn we hartelijk ontvangen. Wat een lieve mensen en wat een fijn welkom in dit land!
Vanavond gaan we naar een Rugby wedstrijd kijken tussen de universiteit van Port Elizabeth en de universiteit van Stellenbosch. De regels moeten me nog even worden uitgelegd, maar ik heb er zin in! We gaan met Alicia (de dochter van de familie) en haar vrienden mee, dus het moet goed komen.
Vanavond is ook de auto klaar, en kunnen Loes en ik ons avontuur beginnen. Morgen gaan we voor een aantal dagen naar Kaapstad om de Tafelberg te beklimmen, een bezoekje te brengen aan Robbeneiland en de Peninsula (schiereiland), op stap te gaan, en te genieten van alles wat we tegenkomen. De plannen voor daarna liggen nog niet vast, maar ik hou jullie op de hoogte.

Ik denk dat ik me hier de komende tijd wel ga vermaken, lekker in het zonnetje! Veel liefs

  • 18 Februari 2013 - 11:15

    Marit:

    Wat fijn! Klinkt goed! Geniet ervan Miloutje! X

  • 18 Februari 2013 - 11:28

    Dorinde:

    Hee Milou!
    Fijn om te horen dat je goed bent aangekomen en dat je je gelijk welkom voelde in ZA! Ga er heel erg van genieten en een goede reis naar de tafelberg!
    Liefs, Dorinde

  • 18 Februari 2013 - 12:31

    Nienk:

    Mi! Wat fijn te horen dat je goed bent aangekomen!

    Geniet van alle toffe dingen!!!

    Liefs from Lunet's ;-)

  • 18 Februari 2013 - 14:26

    Joline:

    Hee schatje!!! Fijn dat alles goed gaat zover!! Heeeeel veel plezier en geniet er van! !! Love you

  • 18 Februari 2013 - 16:00

    (tante) Linda:

    hééé, je bent 'm al gevlogen! Ik wist je vertrekdatum niet meer. Het klinkt goed en je dagen zullen goed gevuld zijn. Heerlijk...genieten meid! Ik ben jaloers.......nee, grapje! Je hebt het verdiend. Maak er wat van, Xx linda

  • 18 Februari 2013 - 17:56

    Lindy:

    Fijn dat je reis goed is gegaan! De plannen klinken leuk! Dus als we niet zo veel van je horen de komende tijd lijkt het me een goed teken :-)
    Xx

  • 18 Februari 2013 - 18:14

    Yvette:

    Lieve Mi! Woehoee je bent goed aangekomen!!! Heel fijn om te weten :) toffe plannen en fijn dat je zo warm bent ontvangen! Kan maar een ding zeggen... GENIET!!!

    Kusjes!

  • 18 Februari 2013 - 18:30

    Brenda:

    Hoi Milou

    Fijn om te horen dat je een goede reis hebt gehad! Geniet van alle mooie ervaringen, zodat ik ze allemaal kan horen als je straks weer bij me op kantoor zit ;)

    Have fun!!

    Brenda

  • 21 Februari 2013 - 17:11

    Ilona:

    Wat fijn te lezen dat je goed in ZA bent aangekomen en geniet van alle mooie dingen daar! Ben benieuwd naar je volgende verhaal!! Veel plezier!!! :) liefs ilona

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Milou

Actief sinds 01 Feb. 2013
Verslag gelezen: 212
Totaal aantal bezoekers 4472

Voorgaande reizen:

16 Februari 2013 - 20 April 2013

Reizen en vrijwilligerswerk in Zuid-Afrika

Landen bezocht: